8.
Індивідуальні консультації
Робота між засіданнями
- Опрацювання документів, що унормовують виховний процес у школі.
- Взаємовідвідування і обговорення відкритих виховних заходів.
- Анкетування учнів
- Методична підготовка до проведення наступного засідання.
ІІ
засідання.
Справжнє виховання – це злиття віри дитини в саму
себе,
поваги до самої себе і непримиренності педагога
до всього поганого, що може оселитися в її
душі
В.О.Сухомлинський
Тема. Принципи
роботи у вихованні успішного школяра.
Мета.
Сприяти розумінню класними керівниками, що головна мета нової школи –
збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини, виховати людину з широким
розумінням своїх громадських обов’язків, з незалежним високорозвиненим розумом,
таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально і фізично і
проведе в життя свою незалежну думку; спонукати педагогів до розуміння, що
формування успішної особистості школяра відбувається через спільну колективну
творчу працю, яка передбачає творчі стосунки вчитель – учень, учень
– учень, учень – батьки, учитель – батьки
Дата проведення 26 грудня 2014 року
Місце
проведення:
методичний кабінет школи
План.
Основні закономірності процесу
виховання. Основні принципи виховання.
Назаренко Л. В.
1.
Громадянське виховання
підлітків як соціально педагогічна проблема (виховання в контексті
життєтворчості особистості).
Кузьменко В.В.
2.
Система формування
успішної особистості школяра. Березенко Н. Б.
3.
Створення ситуації
успіху – запорука виховання успішного школяра. Матвійчук К. М.
4.
Роль сім’ї у вихованні
успішної особистості. Гаврилова Н.М.
5.
Вчитель і проблема
дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів .
Цимбал О. А.
Індивідуальні консультації.
Робота між засіданнями
-
Допомога в роботі учнівського
парламенту, волонтерів.
-
Сприяння в проведенні загальношкільних
заходів.
-
Індивідуальна робота з учнями та
батьками.
-
Допомога у налагодженні взаємовідносин
«вчитель-предметник – учень»
-
Відвідування класних годин. Обмін
досвідом.
ІІІ
засідання
Мислити за шаблоном—найкращий засіб
занапастити справу.
Д.Енрай
Тема.
«Обдарованість: талант + творчість»
Мета. з’ясувати основні позиції ставлення вчителів
школи до визначення «обдарованість», адже обдарована дитина –
індивідуальність, яка потребує особливого підходу; розглянути проблему виховання і навчання
обдарованих дітей, визначення головного
акценту на індивідуальну роботу з дитиною;
забезпечення ефективності та результативності навчально-виховного процесу на
основі співпраці у системі «обдарована дитина—творчий учитель»;
визначення основних напрямків роботи з
обдарованими учнями, впровадження інноваційних методів роботи з виявлення, навчання, виховання та
соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді.
підвищення соціального статусу
обдарованих учнів та їх наставників; популяризація здобутків обдарованих дітей
, кращого педагогічного досвіду роботи з обдарованою молоддю.
Форма
проведення: ділова гра «методичний телеміст» - «
П0С – 30»
Дата
проведення: 28 березня 2017 року
Питання до обговорення:
1.
Досьє мікрогруп «Які ми
є?»( Кожна група презентує себе за таким планом:
Кількість вчителів, , категорія, освіта.)
2.
Обдарована дитина: яка
вона?
3.
Методична телеестафета
« Як ми працюємо? » Форми та методи творчої співпраці класного керівника та
обдарованого учня
4.
Презентація «Розвиток
розумової обдарованості в інноваційній діяльності класного керівника»
5.
Практичні завдання
членам груп
·
Визначити за
пропонованою психологічною характеристикою особу виконавця творчої роботи.
Довести свою думку
·
Нестандартний класний
керівник(тест)
·
Дискусія «Обдаровані
правопорушники»
·
Метод «запитання по
колу»
6. Індивідуальні
консультації.
Робота між засіданнями
-
Взаємо відвідування позакласних заходів,
відкритих виховних годин.
-
Робота над загальношкільною проблемою
-
Ознайомлення з новинами фахової
літератури.
ІV засідання
Істинна ціль
виховання – це максимальний розвиток особистості
в розумно організованому суспільстві, яке буде служити
їй,
і якому вона сама
буде служити
С.Френе
Тема.
Учнівська молодь: цінності та пріоритети
Мета.
Обґрунтувати потребу вивчення різнопланових проблем молоді, здійснення аналізу
особливостей процесів її соціалізації, визначення основних тенденцій та
характерних рис формування та розвитку нової молодіжної генерації українського
суспільства; розглянути шляхи спонукання молоді щодо
здорового способу життя, доведення
пріоритетів здоров’я серед інших цінностей людини та негативного впливу
шкідливих звичок на самопочуття підлітка;визначити питання формування у підлітків прагнення
займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей;
визначити питання вміння молоддю
організовувати своє життя: бути незалежним і управляти своїм станом, розвивати
почуття самоконтролю, вчилися складовим навичкам подолання труднощів і
вироблення рішень, критичному мисленню для опору впливу однолітків і засобів
масової інформації, самоконтролю й самоповазі (що включає правильну самооцінку,
визначення цілей, практиці саморефлексії й самопідтримки).
Дата проведення 17 травня 2017
Місце проведення: методичний
кабінет школи
План
1.
Людське здоров’я та життя – найбільші
цінності. Дмитренко Т. Г
2.
Учнівська молодь: проблеми самореалізації
інтелектуального потенціал. Кулініч М.С.
3.
Молодь і дозвілля Лактіонова А. Ю.
4.
Підсумки конкурсу «Клас року» Шаповалова В. В.
5.
Практичне заняття . Створення блогів Атамас А. А.
6.
Підсумки, перспективи роботи МО в наступному
навчальному році. Саєнко І.М.
Робота між засіданнями
-
Самоосвітня робота класних керівників
-
Аналіз роботи класних керівників за навчальний рік
-
Анкетування учнів
-
Робота з батьками школярів
Немає коментарів:
Дописати коментар