План роботи


                    ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАНЬ

                            МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

                на  2016 – 2017 навчальний рік

Заходи
1
   І засідання
                                                                          У вихованні немає головного і  другорядного,
                                                                     як немає головної пелюстки серед багатьох
                                                                    пелюсток, що творять красу квітки.
                                                                                                      В.О.Сухомлинський
          Тема. Основні напрямки виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік
Мета. Проаналізувати роботу методичного об’єднання класних керівників за 2015 – 2016 навчальний рік, ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної виховної програми, його функції, надати методичні рекомендації щодо планування роботи, проведення діагностування школярів та опрацювання отриманих результатів; сприяти розвитку професійної компетентності класних керівників.
Дата проведення: 25 серпня 2016 року
Місце проведення: методичний кабінет школи
План
1.      Аналіз роботи ШМО за попередній навчальний рік та визначення напрямків роботи на 2015 – 2016 навчальний рік.                                         Атамас А.А..
2.      Основні напрямки виховної роботи згідно навчально – методичної проблеми школи.                                                                                          Шаповалова В.В..
3.      Планування виховної роботи класними керівниками (вимоги до плану та визначення основних питань виховної діяльності                                  ЗВР
4.      Проведення діагностування серед класних керівників та опрацювання результатів діагностування.                                                         Керівник ШМО
5.      Інформація про нормативні документи на допомогу класному керівнику
                                              Керівник ШМО
6.      Затвердження графіка проведення відкритих виховних заходів.               ЗВР
7.      Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами.     Обмін досвідом
8.      Індивідуальні консультації

Робота між засіданнями
-          Опрацювання документів, що унормовують виховний процес у школі.
-          Взаємовідвідування і обговорення відкритих виховних заходів.
-          Анкетування учнів
-          Методична підготовка до проведення наступного засідання.








ІІ засідання.

                                            Справжнє виховання – це злиття віри дитини в саму
                                            себе, поваги до самої себе і непримиренності педагога
                                                  до всього поганого, що може оселитися в її душі
                                                                                                      В.О.Сухомлинський
Тема. Принципи роботи у вихованні успішного школяра.
Мета. Сприяти розумінню класними керівниками, що головна мета нової школи – збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини, виховати людину з широким розумінням своїх громадських обов’язків, з незалежним високорозвиненим розумом, таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально і фізично і проведе в життя свою незалежну думку; спонукати педагогів до розуміння, що формування успішної особистості школяра відбувається через спільну колективну творчу працю, яка передбачає творчі стосунки  вчитель – учень, учень – учень, учень – батьки,  учитель – батьки
Дата проведення  26 грудня 2014 року
Місце проведення: методичний кабінет школи
                                                           План.
Основні закономірності процесу виховання. Основні принципи виховання.
Назаренко Л. В.
1.      Громадянське виховання підлітків як соціально педагогічна проблема (виховання в контексті життєтворчості особистості).                                                     Кузьменко В.В.
2.      Система формування успішної особистості школяра.                              Березенко Н. Б.
3.      Створення ситуації успіху – запорука виховання успішного школяра. Матвійчук К. М.
4.      Роль сім’ї у вихованні успішної особистості.                                          Гаврилова Н.М.
5.      Вчитель і проблема дисципліни, або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів .                                                                                Цимбал О. А.                                                                                                               
Індивідуальні консультації.

Робота між засіданнями
-          Допомога в роботі учнівського парламенту, волонтерів.
-          Сприяння в проведенні загальношкільних заходів.
-          Індивідуальна робота з учнями та батьками.
-          Допомога у налагодженні взаємовідносин «вчитель-предметник – учень»
-          Відвідування класних годин. Обмін досвідом.




ІІІ засідання
Мислити за шаблоном—найкращий засіб
занапастити справу.
Д.Енрай
Тема.  «Обдарованість: талант + творчість»
Мета.  з’ясувати основні позиції ставлення вчителів школи до визна­чення «обдарованість», адже обдарована дитина – індивідуальність, яка потребує особливого підходу; розглянути про­блему виховання і навчання обдарованих дітей, визначення головного  акценту на індиві­дуальну роботу з дитиною; забезпечення ефективності та результативності навчально-виховного процесу на основі співпраці у системі «обдарована дитина—творчий учитель»;
визначення основних напрямків роботи з обдарованими учнями, впровадження інноваційних методів роботи з  виявлення, навчання, виховання та соціально-педагогічної підтримки обдарованої молоді.
підвищення соціального статусу обдарованих учнів та їх наставників; популяризація здобутків обдарованих дітей , кращого педагогічного досвіду роботи з обдарованою молоддю.
Форма проведення: ділова гра «методичний телеміст» - « П0С – 30»
Дата проведення: 28 березня 2017 року
Питання до обговорення:
1.      Досьє мікрогруп «Які ми є?»( Кожна група презентує себе за таким планом:
Кількість вчителів, , категорія, освіта.)
2.      Обдарована дитина: яка вона?
3.      Методична телеестафета « Як ми працюємо? » Форми та методи творчої співпраці класного керівника та обдарованого учня
4.      Презентація «Розвиток розумової обдарованості в інноваційній діяльності класного керівника»
5.      Практичні завдання членам груп
·         Визначити за пропонованою психологічною характеристикою особу виконавця творчої роботи. Довести свою думку
·         Нестандартний класний керівник(тест)
·         Дискусія «Обдаровані правопорушники»                  
·         Метод «запитання по колу»
6.   Індивідуальні консультації.

Робота між засіданнями
-          Взаємо відвідування позакласних заходів, відкритих виховних годин.
-          Робота над загальношкільною проблемою
-          Ознайомлення з новинами фахової літератури.

ІV засідання
                    Істинна ціль виховання – це максимальний розвиток особистості
                         в розумно   організованому суспільстві, яке буде служити їй,
                          і якому вона сама буде служити
                                                                                  С.Френе    
            
Тема. Учнівська молодь: цінності та пріоритети
Мета. Обґрунтувати потребу вивчення різнопланових проблем молоді, здійснення аналізу особливостей процесів її соціалізації, визначення основних тенденцій та характерних рис формування та розвитку нової молодіжної генерації українського суспільства; розглянути шляхи спонукання молоді щодо здорового способу життя, доведення  пріоритетів здоров’я серед інших цінностей людини та негативного впливу шкідливих звичок на самопочуття підлітка;визначити  питання формування у підлітків прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей; визначити питання вміння молоддю організовувати своє життя: бути незалежним і управляти своїм станом, розвивати почуття самоконтролю, вчилися складовим навичкам подолання труднощів і вироблення рішень, критичному мисленню для опору впливу однолітків і засобів масової інформації, самоконтролю й самоповазі (що включає правильну самооцінку, визначення цілей, практиці саморефлексії й самопідтримки). 
Дата проведення 17 травня 2017
Місце проведення: методичний кабінет школи
План
1.       Людське здоров’я та життя – найбільші цінності.                                                                                                          Дмитренко Т. Г
2.      Учнівська молодь: проблеми самореалізації інтелектуального потенціал.                                                      Кулініч М.С.
3.        Молодь і дозвілля                                                                            Лактіонова А. Ю.
4.      Підсумки конкурсу «Клас року»                                                                                                                                 Шаповалова В. В.
5.      Практичне заняття . Створення блогів                                                                                                                            Атамас А. А.     
6.         Підсумки, перспективи роботи МО в наступному навчальному році.                                                                Саєнко І.М.



 Робота між засіданнями  
-          Самоосвітня робота класних керівників
-          Аналіз роботи класних керівників за  навчальний рік
-          Анкетування учнів
-          Робота з батьками школярів




                                       


Немає коментарів:

Дописати коментар